برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه شهرستان رامهرمز 

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز با همکاری مراکز درمان و بازتوانی اعتیاد و انجمن معتادان گمنام، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و میز خدمت را در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی رامهرمز، این برنامه با هدف ارتقای آگاهی عمومی، به‌ویژه خانواده‌ها و نوجوانان، نسبت به پیامدهای سوءمصرف مواد مخدر، راهکارهای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

در حاشیه این نمایشگاه، کارشناسان بهزیستی ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به پرسش‌های شهروندان، بروشورها و اقلام آموزشی مرتبط با پیشگیری از اعتیاد را توزیع کردند.

همچنین در قالب میز خدمت، خدمات سلامت‌محور از جمله سنجش و کنترل فشار خون مراجعان به‌صورت رایگان ارائه شد.

این برنامه که در راستای توسعه آگاهی‌بخشی، ارتقای سلامت اجتماعی و گسترش خدمات پیشگیرانه بهزیستی برگزار شد با استقبال خوب نمازگزاران و شهروندان همراه بود.

کد خبر 189820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد